Reklamace; Výměna

  

Jedná-li se o reklamaci oprávněnou, splňující veškeré body o reklamaci v obchodních podmínkách (např. vrácení zabaleného, nenošeného a nepoškozeného zboží do 14 dnů od koupě) nebo nesedí-li vám velikost zboží, nabízíme vám několik variant, jak situaci řešit:


Vždy je potřeba nejprve o reklamaci či výměně informovat e-shop na info@jiritkadlcik.cz !! 

REKLAMACE

1. Nepoškozené, čisté a nenošené zboží odešlete zpět na adresu: Valerie Miričová, Sumínova 3 Přerov, 750 02, jako doporučený balík. 
2. Do balíku vložte lístek s číslem účtu, na který mají být peníze vráceny.

Bude-li zboží v pořádku a bude-li možno uplatnit reklamaci dle obchodních podmínek, peníze odešleme na váš účet do 24 hodin po obdržení balíku. 
Reklamace strongman vybavení po 14 denní lhůtě nepodléhá OP a bude posuzována individuálně.

O doručení zásilky se u nás stará Česká Pošta.

 

Výměna zboží

1. Nepoškozené, čisté a nenošené zboží odešlete zpět na adresu: Valerie Miričová, Sumínova 3 Přerov, 750 02, jako doporučený balík. 
2. Do balíku vložte lístek s požadavkem na novou velikost či typ zboží.

Bude-li zboží v pořádku, rádi vám ho vyměníme za jinou velikost či kus. Nové zboží odešleme během několika dní po obdržení balíku tak, jak nám dovolí naše skladové zásoby.

Výměna zboží se nevztahuje na trička s nápisem na míru, která jsou dále neprodejná.

O doručení zásilky se u nás stará Česká Pošta.